søndag den 25. september 2011

Søskende kærlighed

Nu er min søde og dejlige store bror (peter) endelig flyttet! ik at jeg ik kommer til at savne ham viiiildt meget men det er da godt for ham han endelig har fundet et sted at bo<3 Nu kan alt mine forældres opmærksomhed så blive rettet mod mig og alt det jeg gør forkert.. hurra.. Ej bare en joke hæhæ<3 Han er flyttet til et ting ting til studerende på Fyn. Det er liiidt langt væk men det går nok :) Her i de sidste 4-5 weekender har han lige været her hjemme for at pakke alt hans lort sammen ellers har han boet hos vores moster på Fyn. Han har efterladt lidt film, spil, underlige dimser også en hættetrøje jeg spurgte om jeg godt måtte få :) Det var en trøje han fik i 10. klasse. Også har jeg også et minde :p jeg tror faktisk jeg har glemt at lægge Avatar filmen tilbage så den fik han ikke med? :D Mine forældre tager så til Fyn på lørdag tidligt om morgen for at hjælpe ham med at flytte ind. de når lige at sætte mig af til arbejde også er de ellers væk indtil søndag aften. Så jeg har heeeele huset for mig selv en lørdag aften ;) At de tør overlade det til mig ;) Jeg skal 100% være sammen med Petrine uanset hvad vi finder på at lave! Enten fest eller hygge eller et helt andet forslag det kunne måske være vi kan få overtalt vores ven Tobias til at tage os med til noget men det skal jeg lige snakke med Petrine om ;) hmm det skal nok blive spænende. Nå det var ikke det jeg ville skrive om! Men i hver fald så elsker jeg min storebror virkelig højt og selv han er fucking irriterende en gang i mellem så gør det ikke noget ;) Her i går fandt han ud af jeg havde røget og sagde jeg var den største idiot nogensinde men han nok skulle lade vær med at sige det til mor eller far. De sidste ord han sagde før han gik var '' Dø misser døøø '' hvilket ikke gir særlig meget mening efter som han sms'ede?? Selvfølgelig har han sine fejl, er lidt af en nørd og vi minder overhoved ikke om hinanden! Men han er verdens bedste bror og jeg ville ikke bytte ham for noget i hele verden! jeg stoler fuldt ud på ham og kan fortælle ham alt :) Selv om han er en dreng så forstår ham mig godt <3


Kys og knus :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar