torsdag den 22. september 2011

Pjæk med stil!

Nu fik jeg lige af vide af en af mine veninder at jeg er go til det med undskyldninger og at lyve når det gælder mine forældre! HAHA! Ej det er jeg faktisk syntes jeg selv ;) Når man kan blive hjemme i 3uger med fake madforgiftning så må man da kunne lidt af hvert ;)
hjælpe midler til pjæk.



1. hav din historie i orden!
2. (til pigerne) Sørg for ik at have makeup på ellers ser du for frisk ud. Tag eventuelt lidt vand i hoved.
3. hvis det er feber du søger efter. Så stå op før dine forældre og tag en pose varmt vand og læg den på panden før mor/far kommer ind for at mærke dig på panden.
4. Siden det er lidt koldt udenfor er man altid lide forkølet så snøft og host eventuelt lidt mere end sædvanligt.
5. (også til pigerne) hvis du er taget i skole så kan du jo bruge undskyldningen menstruation smerter. 
Og det er mange mange flere!!


Den vigtigste af dem alle er jo selvfølgelig nr. 1! man SKAL ha styr på undskyldningen og måde man siger det på! En dårlig undskyldning får ik overbevist dine forældre! Det tog mig 100år at være så go til det som jeg er idag ;) Min mor opdager det selvfølgelig et par gange det kan jeg ik undgå fordi hun ved jeg hvordan jer er. Men hvis min mor er til noget i jylland eller et andet sted er det jo oplagt til pjæk fordi min far ik kan sige nej til mig hvis jeg ser syg ud ;) Hvis du siger til dine forældre at en tiger tissede dig i øret igår og der nu er gået betændelse i det så går det jo ligesom ik vel ;) Når man endelig kommer til en af de dage hvor man ik gider en skid og man helt får lyst til at pjække. Så skal der fandme også gøres med stil!! 


Kys og Knus :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar