mandag den 12. september 2011

Når man keder sig lidt for meget

Kedsomhed... det er virkelig kedeligt at sidde og glo nede i Hørsholm svømme hal fordi ens arbejde først begynder kl. 17:30 og man kom der ned 2½ time før tid.. Hvad skal man lave.. heldigvis for mig tog jeg min computer med i skole og svømmehallen har internet ;) jeg ved ik hvad jeg skulle have lavet hvis ik der var internet.. eller jo min mobil har også internet så det ville nok gå men ik i længden.. det gør ondt i øjnene at glo på en mega lille skærm i 2½ time. Og nu er der så nogle små børn der mener de skal komme og sidde på det bord hvor jeg sidder og begynde at vippe med det.. hader børn.. Hvilket ik er forståeligt efter som jeg er svømmetræner for børn mellem 7 og 11 år?? Hmm de er også søde imod mig og gør som jeg siger imens dem her bare er mega flabede og burde holde deres kæft og gåååå! Yeah de gik faktisk! nu er der så kun 1time og 45 tilbage .. jeg ved ik hvordan jeg overlever det her. Jeg kunne jo selvfølgelig laver lektier men det orker jeg altså virkelig ik! nå men så må i ha en go dag også vil jeg dø 


Knus og Kys :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar