onsdag den 7. september 2011

Drenge ..

Træt at fyrer der lyver om kærlighed. Dem der glemmer betydningen af ærlighed. Træt af liderlige drenge der tænker med deres pik. Dem der ik ved hvordan man elsker bare lidt. Træt af drenge der svigter når det gælder. Dem der ik tør vise de elsker foran sine venner. Jeg er træt af spørgsmål som '' Baby er du frisk?''. Træt af drenge der kun kan tænke på dem selv. Dem der tror at kærligheden spilder på sit held? træt af dem der bliver ved med at svigte. De drenge der skrider når der er en ny pige i sigte. Træt af de undskyldninger der kommer så tit. Hvorfor ik bare sige undskyld også er der fred? træt af dem nu gider jeg sq ikke mer. Tag jer sammen og træd i karakter. Jeg ved ik hvad jeg skal gøre eller sig. Ved bare du må finde dig en anden pige. For jeg er ik den pige du kan rende op og ned. Nej den tøs du søger ligger nederst i heakiet. Fuck ham og fuck det shit som han gør. Vil ik ha ham, nej jeg vil ha en sød chamør. Fuck penge, fuck alt hvad du vil gi mig. Det er lige meget for jeg vil ikke ha dig. Du er sød tro mig det er ikke det. Du er en player, det er det jeg ik dur til. Det for lavt det er under min standard. Så surt show find en anden tak. 


Nu er jeg ik en person der går VILDT meget op i folks udseenden men det er jo selvfølgelig altid dejligt at have noget lækkert at se på <3 Men selvfølgelig vil jeg gerne finde ham der støtter mig 110% og er helt lige glad med andre folk's meninger. '' Ja, du er sød men verdens største player..'' De ord er blevet brugt så utroligt mange gange.. Det er bare for lavt at synke for mig uanset hvad drengen gør og selv om han er virkelig god til at charmere sig ind i andre pigers hjerte så går det ik med mig, jeg har været der alt for mange gange og man siger man lære af sine fejl så er det så svært at modstå men jeg har lært min lektie og holder mig bare væk. Find en anden tøs. Det blir sikkert en med 4cm makeup på, afbleget hår og falske negle.. Det eneste jeg kan sige til det er at den da hvor du vågner op i hendes seng og hun er tude grim fordi makeuppen er væk så tænk tilbage til alle os piger der ik kunne være mere ligeglade med om du ser os uden eller med makeup på.. Det er bare en facade.. Og vi elskede dig jo men det var åbenbart ik nok. Drenge lyver for at piger falder for dem og Piger går med makeup og sætter hår så drengene falder for dem. Hver gang man høre nogle fløjte efter en dulle på gaden tænker jeg bare ad.. Under alt den makeup er hun bare en misforstået tøs uden selvtillid. Men når der så bliver fløjet af os piger som ik bruger specielt meget makeup så ved vi bare at drengene er ved at lære af deres fejl og så må vi håbe på det bliver ved på den måde.



Kys og Knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar