torsdag den 15. september 2011

Når skumringen kommer

Et er af mine ynglings tider på hele året er nok den dag det er idag :) Det er ik varmt eller vildt koldt endnu. Lige tilpas syntes jeg. Også på det her tidpunkt af aftenen altså kl. 20:00. Himlen er helt fantastisk at se på. En masse skyer hvor det ligner det skal til at begynde at regne men det gør det ik. Lige nu sidder jeg ude i min have som jeg normalt gør med mindre jeg er til træning eller sammen med en veninde. Det er bare en ting jeg elsker at lave. Bare side ude på min teresse se på himlen, høre musik og lade tankerne flyde. Det er så skønt! Ingen til at forstyrre, komme med bemærkninger eller hakke ned på en. Bare sig selv og vinden. Specielt efter et varmt bad så bare tage et par tilfældige jogginbukser og en hætte trøje på også computeren med ud i haven. Måske tage noget neglelak med og få tiden til at gå med det :) Nogle af mine venner mener jeg er lidt skør.. fuck dem de ved ik hvad livet er så! De bruger tiden på at spille COD, GTA eller WOW. Spil narkomaner. Okay jeg må indrømme jeg ejer en PS2 men det er til film ;) Spil er fiktion og det her er det virkelige liv og det skal nydes så længe vi lever. Og hvis de nyder det ved at spille uvirkelige spil hele deres liv er det okay men jeg vil hellere side udenfor og nyde stilheden for engangs skyld. Det lyder slet ik som mig når jeg siger stilheden. Jeg er normalt en person der snakker ALT for meget og har ALT for mange meninger.. Men det her er bare ren hygge<3
 
Nu må i nyde resten af jeres aften. Jeg vil i hvert fald nyde min <3

Knus og Kys :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar