onsdag den 7. september 2011

Valg og konsekvenser

Ved alle valg er der konsekvenser. F.eks. jeg valgte at blive lidt længe oppe i går aftes så derfor fladt jeg i søvn i dansk timen.. Min storebror valgte at droppe ud af 2.g så derfor er han fuldt igang nu med at gøre alt for at kunne få arbejde som mekaniker på et skib.. hvilket betyder han nu er flyttet til fyn :( Jeg er også valgt de veninder jeg har og elsker virkelig højt frem for noget andet og det er der nogle personer som ik er tilfredse med så de tror de kan få mig til at droppe alle mine veninder efter som det er jo ik godt for mig? Wtf siger jeg bare? Tror sq godt jeg selv kan finde ud af hvem jeg har lyst til at være veninder med. Nå men altså endnu et valg endnu en konsekvens. Hun valgte at være en kælling over for mig og det skal nok ik blive særlig sødt når jeg finder ud af hvem fuck hun er ;) 


Muwhahahahaha


Kys og Knus :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar