søndag den 18. september 2011

Strøget med Petrine

I går var Petrine musen og jeg på strøget. Det var super hyggeligt!! Hun kom op og hentede mig på arbejde i Hørsholm svømmehal. Normalt om lørdagen skulle jeg havde været til træning men fordi jeg arbejder kan jeg ik nå det, men jeg ville kunne nå at løbe med de andre bag efter. Det kunne jeg så ik idag så jeg skred bare fra alle de andre for at mødes med Petrine. Jeg fandt så ud af at de skulle løbe den vej jeg gik ned til stationen... Så da min træner kom løbende forbi mig sagde han jeg skulle løbe med indtil vi kom hen til Petrine.. Så tog han min taske og løb! tsk da vi så mødte Petrine fik jeg lov til at få mine ting og gå resten af vejen. Da vi så sad i toget hørte vi bare musik imens jeg lagde makeup. Så kom vi ned til hovedbanegården så skulle vi hen og mødes med Petrine's blåmandag flirt ;)))))) '' Lucas ''. Han var pænt genert indtil jeg sagde at nu gad jeg ik det mere så jeg gik også kunne de sidde og snakke indtil hans tog kom. Hvilket åbenbart gik godt ;) Jeg gik så bare op til alle butikkerne på hovedbanegården. Da jeg så fik lov til at komme tilbage var Lucas tog kommet og de havde sagt '' farvel ''. Så gik vi op til Strøget og hyggede os helt vildt i alle butikkerne. Vi var selvfølgelig også i Abercrombie and fitch og fik taget et rigtigt lækkert billede! Så blev vi sultne og besluttede os for at finde Mc D. Så kom vi tilfældigvis til at væde om hvor den lå.. jeg tabte så... fuck mit liv.. Så fik vi spist og kiggede på en masse lækre drenge! Min veninde fra Jylland havde så fortalt mig hun var i Købehavn så vi ringede til hende og spurgte hvor hun var? Hun var så også på strøget!!! I topshop så der gik vi hen. Da vi så havde sagt hej til hende gik vi lidt mere rundt og op og ønskede i fontænen. Så tog vi tilbage til toget hvor der var nogle okay pæne drenge i en bil der spurgte os om vi ik ville med?? Haha!! Også da vi sad og ventede på toget var der en eller anden klam mand der stod og overbegloede os! AD!! Så løb vi ned til toget og sad bare og snakkede på vejen hjem<3 Det var en rigtig sjov da! Og gal der er mange lækre drenge på strøget!! Det skal gøres igen! 


Håber også i havde en go lørdag.


Knus og Kys :*  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar