fredag den 9. september 2011

Hyggelig dag med Petrine

Det har været en rigtig lækker dag med den smukke go dejlige Petrine<3 Lige efter skole tog vi ned til Hørsholm svømmehal og havde det rigtigt sjovt! Schmidt kom også. Er du gal der var mange lækre drenge ;-) Da klokken så blev 17:00 så tog Schmidt hjem og der gjorde vi også. Da vi så kom ned til Nivå station var der bare indvandrere over alt!! De er jo så søøøde at de faktisk kom hen og snakkede med os fordi jeg kender to af dem ;-) En eller anden af dem som jeg ik kendte kom så også hen til mig og sagde '' Hvis jeg kunne vælge mellem 1mio. og dig havde jeg valgt dig! Hvad skulle jeg kunne bruge 1mio. til?'' og jeg tænkte bare øhm tak tror jeg? men det var stadig lidt sødt sagt :-) Da vi så endelig kom hjem til mig var der aftensmad og min super søde storebror var kommet på besøg for weekenden :-D Imens vi så sidder og spiser kommer en af vores søde venner Mikkel så gående forbi mit hus (med sin nuttede hund Thilde) også blev vi begge to meget hurtigt færdige med at spise så vi lige kunne komme ud og sige hej til ham :-) Han var godt nok farverig idag ;-) Så nåede vi lige at sidde og snakke lidt også skulle Petrine op til sit tog<3 Jeg cyklede hende så der op og valgte at tage toget til Humlebæk med hende og stå og fryse i 25min i shorts men sådan er livet og derfor elsker jeg hende :-* Jeg tog lige nogle billeder før det blev mørkt her har i dem :-) 

Vores dejlige ben (Det er Petrine med bukser på og mig med Converse) <3

Uden makeup!! Det er så Petrine i den stribede og mig med tørklæde og Adidas <3 

Det var en rigtig god dag og jeg elsker hende sq virkelig højt <3 Hvis hun får lov hvilket jeg håber inderligt så skal hun hjem og sove hos mig i morgen til søndag. Der har vi jo så tænkt os at tage til Ålsgaard og nok være sammen med  vores lækre ven ;-)<3 Så på søndag skal jeg så være sammen med Mikkel hjemme hos ham :-) Det skal nok blive sjovt jeg vil væde med det ender med jeg sidder og snakker med hele hans familie inde i stuen og ser håndbold ;-) Det bare standard <3 
 
 Kys og Knus :-* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar