søndag den 4. september 2011

hende den skønne

"Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen."<3

Min dejlige Bedsteveninde Petrine Rino skrev om mig for et stykke tid siden og nu syntes jeg ligesom det er på tide at jeg skriver om hende :) <3

Her har i hende :) 



Som altid lidt fakta om hende :)

Hun hedder Petrine Mia Norup.
Hun er 14år men fylder 15 d. 23 oktober. 
Hun går i 9.c på NGG. 
Hendes forældre er skilt, hendes mor bor i humlebæk og hendes far i malmö.
Hun har 3 søskende. Feline, Gilbert og Mikkel
Hun har lysebrunt hår og blå øjne 
Hun har en meget stor svaghed overfor sko!
hun har også selv en blog

Vi har sååååå mange minder sammen og der kommer helt sikkert flere! som i alle forhold har vi vores op og ned ture en gang i mellem, men elsker jeg dig af hele mit hjerte og stoler fuldt ud på dig!! <3 selv om jeg kun har kendt dig i lidt over et år er du som den søster jeg aldrig fik og jeg er mere end lykkelig for at have mødt dig! ved ik hvad jeg skulle gøre hvis du ik var her og støttede mig igennem alting.. Du er nok den person i verden jeg minder mest om og vi kan altid være os selv sammen uanset hvad der er sket i løbet af dagen<3 Når vi er sammen er det endelig fuldstændig ligemeget hvad vi laver bare vi er sammen! Jeg elsker dig sq mus og glæder mig til vores date! <3


Knus og Kys :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar