torsdag den 1. september 2011

Så er det den 1 september !

Så er det endelig blevet den første september og det betyder jo en hel masse ting :)
- Måned's penge fra mor og far
- Træning Begynder 
- Arbejde begynder 
- 19 dage til mig og Petrine's bryllups dag :*
- 19 dage til Mulle og Nicolas's måned's dag :) ( så har de været sammen i 5 måneder ) 
 og en hel masse andre ting :DD

Nå men idag skal mig og Jose hen til Nivåcentralskolen's og Nivårødgårdsskolen's Fødselsdag så vi tager der op og hygger med alle de flinke mennesker vi kender der oppe :) det skal nok blive hygge <3 lige nu sidder vi så bare og har fysik og der er cirka 22 minutter tilbage af timen og det kan bare ik gå hurtigt nok! vi har lige haft idræt og heldigt for os var det ik særlig hårdt den her gang ;p Mulle sidder jo så selvfølgelig og klager over hvor hårdt træning er ovs ovs ovs ovs ovs... ej det går nok det stakkels pus kan jo ik gøre for det ;) 
( jeg skal så åbenbart lige skrive at hun trænede 5 timer i går så det er derfor ) 

Petrine er sådan en rigtig sej truntemis klar til at springe på alt der bevæger sig!!!! 

Nå men så vil jeg lukke min computer ned og pakke alle mine ting sammen så jeg kan komme så hurtigt som muligt hjem med Jose :D 

Hæ, ha en go dag møsser her fra :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar