onsdag den 31. august 2011

Lækre maver!

Hej jer der læser med :)
i må altså undskylde at det er mit 3. indlæg i dag men jeg havde sådan brug for at skrive det her ned!!! Jeg er blevet sådan pænt meget besat her for tiden ;)
AF LÆKRE MAVER! ved ik helt hvad der sker men de er i hvert fald extra skønne fortiden :D jeg har lige været inde for at find en sang fra Burhan G og kommer så tilfældigvis ind på en video hvor der en person der står og efterligner ham.. jeg tænker jo så bare sikke en freak lad mig komme væk her fra! MEEEEN MEN MEN MEN så kigger lige hen på den video som jo så stadig spiller og han drengen som så er 21 år i bar mave!!!! Ej uff så blev min aften lige bedre! han havde jo så sådan en dejlig mave som alle piger gerne ville bruge sin aften på at sidde og savle over ;) nu findes der jo en hel masse lækre maver der ude, trust me i know.. heldigt for mig er min veninde pænt besat af en af hendes venner's maver så det er hver gang man bare kan se en lille smule mave bliver det nævnt! hæhæ 


Ej nu når vi snakker om maver syntes jeg lige i skal se den lækre baggrund som jeg har lige nu på min pc :p 




Det er jo så selvfølgelig en reklame for abercrombie and fitch :DDDD elsker det mærke!! det er sikkert fordi med det sammen man kommer ind i butikken vrimler der med lækre maver over alt!! Det er en stor forskel fra at have været i Berlin ( undskyld til alle jer der kommer der fra!! ) men der er ik særlig mange lækre drenge der nede? Faktisk ingen.. Eller jo men de var altså fra Danmark!!! ;) 




hæhæ er stolt der blir kigget med i Sverige, Tyskland, USA, Alaska og Danamrk :DD




Sagt det før og siger det igen I må ha en go' aften møsser her fra :*

1 kommentar: