onsdag den 31. august 2011

Mulle :)

Nå men så er det tid til at have Biologi.. med vores meget flinke lærer Peter Olsen, og vi skal så ha fremlæggelser.. hvilket jo så betyder at i mens der er en der står og taler sidder resten af klassen bare i deres egne tanker og er på com eller sms'er. Fordi jeg altid keder mig viiiiiiildt meget i skolen spurgte jeg min meget kloge veninde Malou aka. Mulle om hvad jeg skulle skrive om her inde idag. Hun sagde så selvfølgelig at jeg skulle skrive om hende.... 




her har i et meget fint billede af hende bare så i ved hvem hun er :) 


Nå men hun hedder så Malou Lauritsen og er en meget særlig person ;)
jeg har cirka kendt Mulle siden midten af 4. klasse. Hun er en rigtigt sød person og jeg elsker hende virkelig højt. hun har hjulpet mig igennem en masse ting og altid været der for mig. nå men lidt fakta om Mulle :) 


-Hun hedder Malou Ravnholt Lauritsen 
-Hun er 15 år gammel og har fødselsdag d. 8 marts 
-Hun har en rigtig sød kæreste der hedder Nicolas (som burde hedde Andreas!) de har være kærester siden d. 19. april kl. 03:31 præcis!! 
-I hendes fritid går hun til ridning og fodbold
-Hun arbejder i Matas ligesom hendes mor
-Hendes hår er helt afbleget og hendes rigtige hår farve er mørkebrunt
- hun har nogle smukke grønne øjne
- og en go' tøj smag!!


Også er der vidst ik ret meget mere :D


Nå men det var så mulle!


Ha en go' dag møsser her fra:* 


P.s mig og mulle's højdepunkt i timen er da jeg bliver taget op til tavlen og skal forklare et eller andet som jeg sjovt nok ikke ved hvad er!! så spørg han jo og jeg vil ha en hjælper med op og kigger på Mulle :D hæ, hun ved jo så heller ik hvad det er ;) så vi står bare og bliver gjort totalt til grin foran hele klassen!!! hæhæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar