tirsdag den 30. august 2011

hmm ..

Hej alle sammen. 
jeg håber i har det godt der ude og vejret ikke er alt for trist ;) 
jeg har bare sådan en almindelig tirsdag aften.. det er faktisk ret kedeligt og ved ik helt hvad jeg skal lave. Men i hvert fald er jeg lige begyndt at lave min blog. Så spørg du sikkert hvorfor og det er der en meget god grund til, jeg har læst min Bedsteveninde's blog og hun er jo sådan en dejlig person så nu fik jeg også lige lyst til at lave en :D Nå men her kommer der lige nogle fakta om mig så i ved hvem jeg er ;)

- mit fulde navn er Ester Aasted Petersen
- Jeg har fødselsdag d. 27 juli 1996 
- så jeg er 15 år gammel ;)
- min mor hedder Lone og min far hedder Uffe og de er stadig gift
- så har jeg en storebror det hedder Peter som lige er flyttet til Fyn.. desværre
- jeg har også to hunde som hedder Luna og Jake de er nogle rigtige skattebasser og elsker dem virkelig højt!! 
- Jeg bor i Nivå som bare er verdens sejeste by!
- Lige i øjeblikket er jeg gift med Petrine Rino som sjovt nok er min bedste veninde ;)
- i min fritid er jeg nok det meste af tiden i Hørsholm svømmehal fordi jeg går til svømning og arbejder der som svømme træner
- ehm jeg går i 9.c på NGG som også ligger i Hørsholm så jeg har ikke så langt til skole
- når jeg er færdig med 9. klasse regner jeg med at muligvis skal i 10. men hvis det ik er nødvendigt så vil jeg gerne ha min STX på NGG's gymnasium. 


Og det var vidst også det :D 


I må ha en forsat go' aften møsser her fra :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar