onsdag den 31. august 2011

Hygge med Petrine musen :)

I dag efter skole besluttede mig og Petrine os for at vi skulle tage hjem til mig. så vi tog hjem til mig og lavede pasta og sad i cirkus en time på køkkenbordet og spise :) hæhæ. vi hygger os rigtig meget og som altid spiser Petrine alt spiseligt i mit hus!! 


hæ vi har fundet noget der smager vildt godt Choco Pillows som Petrine lader som er er Oreo's og dypper dem i mælk ;) nå men i hvert fald så ser vi Top model og Project Runway. Hvis jeg nu skulle vælge ville jeg altså hellere se NCIS men neeeeej det her er jo den eneste dag Petrine ik vil se det ;) 


Ej så døde det moment lige!! nu har vi så fundte ud af at vi allerede kan gå ind og se vores skole foto fra idag! VÆRSTE SKOLEFOTO EVER!!!!!! seriøst det er vildt grimt! så grimt at jeg ikke engang vil vise jer det ;) æv altså! godt for mig der er om fotografering! 


 Nå nu vil jeg følgel Petrine ud til Bussen så hun kan komme hjem<3 også hjem og lave mad til familien :D 


I må ha en go' aften møsser her fra :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar