torsdag den 1. september 2011

Alkohol og rygning

:)

jeg fik lige lyst til at skrive lidt om alkohol og rygning fordi stort set ALLE mine venner og veninder ryger og drikker okay meget.. Nu bor jeg jo i Nivå så det er svært at have venner fra Nivå eller bare bo der, uden at blive rodet ud i alkohol og rygning.. altså nu har jeg så prøvet både at drikke og ryge og hvis jeg kunne drikke hver fredag havde jeg sq nok gjort det! men det der med rygning er jeg ik så sikker på.. det er jo selvfølgelig okay at alle mine venner gør det. Men både min mor og far er gamle rygere og selvom de ik ind til videre har spurgt ind til det ved jeg jo godt at de dage hvor jeg er kommet hjem og lugtet langt væk af røg har de opdaget det. Jeg snakkede faktisk med min mor det her forleden, jeg kom jo bare med det der super kloge spørgsmål ''Mor hvad ville du endelig gøre hvis jeg f.x begyndte at ryge?'' og min mor svarede '' ja skat altså.. nu ville jeg jo ik kunne gøre så meget ved det men jeg ville kun kunne sige du ik måtte ryge her hjemme men ellers så kan jeg ik gøre noget'' og det eneste jeg så høre i den sætning er '' ik gøre noget og bla bla bla! '' hæ jeg kan desværre ik gøre for at jeg ik gider lytte til min mor hun er bare ik spænende at høre på og hver gang hun siger noget ender det altid med jeg bliver skældt ud for noget jeg ik har gjort.. det bare standard.. Nå men altså alkohol er jo sådan en dejlig ting her idag spurgte jeg min mor om jeg ik måtte få en hund der hedder Bacardi også spørg min mor hvorfor jeg vil op kalde en hund efter noget rom?? wtf tænker jeg så bare søde mor Bacardi er vodka? Og det var min mor jo så helt over bevist om at det IKKE var? så står jeg jo så bare og laver verdens største fail!!! Jeg siger jo så bare '' Ej helt ærligt mor hvem af os to tror du lige der drikker mest fortiden!!'' ej nej nej nej så kigger hun jo bare underligt på mig og siger '' lille skat du drikker da ik?'' ........ stilhed....... Jeg er også engang kommet til at sidde og begynde at diskutere mærker på cigeretter lige foran min mor.. hun lagde ik rigtigt mærke til det før jeg sagde '' Ej men Jose en pakke Prince koster altså kun 32 kr!! så der er altså dyrere end LA okay!!'' hvorfor efter min mor råber '' hvad fanden Ester er du begyndt at ryge!!!!''



hæhæ sjovt..

Nå men godnat mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar