torsdag den 8. september 2011

ADIDAS W LETTERMAN JACKET



Hmm så er det tid til endnu en ny jakke og hvad er bedre end den nye adidas letterman jakke:D Nå ja, INTET! <3 jeg er en meget stor fan af adidas og hvis jeg kunne få næsten alt i adidas så ville jeg nok ha det ;) Den nye jakke er bare virkelig lækker og jeg har ønsket mig den i et stykke tid så håber jeg kan få den lokket ud af min far her til eftermiddags hvor vi skal i stadium fordi min dumme hund åd min badedragt og vil sjovt nok ik nøgen til svømning.. Nå men den der jakke der;) Her har i lige et billede så i ved hvad jeg snakker om :) 


Den er bare så lækker:) Det er en original Adidas trøje. I Stadium koster den 699 kr. Det er faktisk pænt billigt. Den Adidas jakke/trøje jeg har lige i øjeblikket er også en original Adidas sweatshirt. den kan I også lige få et billede af. 
                           
Det er også en rigtig lækker jakke. Den kostede så kun 600 kr i quintess. Jeg tror bare jeg godt kan lide sort/hvide farver de passer nemlig til det meste. Nu håber jeg så bare at min søøøøøde mor giver mig lov til at få den letterman jakke så jeg ik selv skal til at bruge penge på det ;) 


Kys og Knus :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar