søndag den 2. oktober 2011

Dejlig dage med Skønheden

Til at starte med har det været en helt fantastisk weekend!
- Fredag: Tog afsted på arbejde efter skole hvilket jo selv om det var fredag altid er dejligt fordi de mennesker jeg arbejder med altid er så søde imod mig!:) så tog jeg hjem og fald lidt tidligt i søvn fordi jeg skulle op kl røv næste morgen

- Lørdag: Skulle jeg tidligt op for at være på arbejde kl 8. Jeg havde så fri igen kl 11 fordi der begyndte den offenlige svømmetid. jeg skyndte mig så ned til mit tog for at kunne møde den dejlige Petrine på Nivå st. så vi kunne være sammen. vi startede med at tage en masse billeder dem kan i se i slutningen af inlægget:) Så spurgte Mathias og Nikola om de kunne komme forbi, hvilket de så gjorde. også gik de og kom tilbage og gik igen? Så var vi sammen med en der hedder Seb hvor efter der ik gik lang tid så kom Mathias og Nikola tilbage igen?? Vi var så sammen med de tre søde drenge indtil kl cirka 4? så faldt mig og Pe i søvn.
- Søndag: Uheldigvis vågnede vi igen kl 9.. Jeg kunne så ik sove så gik i bad. Efter jeg havde fået Petrine op så rydde vi bare lidt op og snakkede. Så skete der ligesom ik mere den dag. 
Det var en rigtig god weekend! Savner allerede Petrine!<3 hun er bare den bedste veninde nogen nogensinde kunne ønske sig! 
Men i hvert fald her er billeder vi tog om lørdagen<3 

























Knus og kys:* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar