fredag den 21. oktober 2011

aj..

Det kan da ikke være rigtig? 
Hvorfor overhoved prøve at være venner med sådan en idiot der ikke engang tænker sig om?? Det er da helt utroligt at bare fordi du ikke er i godt humør så skal det gå ud over mig?? Jeg har hjulpet dig og støttet dig da du var lige ved at være enden nær. Så kan det da ikke passe at du tror du har ret til a behandle mig sådan der? :o Hvis ikke du selv har tænkt dig at sige undskyld så skal du ikke regne med at jeg kommer og hjælper næste gang du har brug for mig. Det her blir et virkeligt kort indlæg fordi der ikke rigtig er sket noget godt her på det sidste.. Mit liv er røv..
Stor tak til det der gjorde min mor fik brystkræft..
Stor tak til min far der altid er røv sur..
Og til sidst stor tak til den idiot der ødelagde min ellers rigtig gode dag igår!! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar