fredag den 11. november 2011

Livet på mit værelse

Første ting, jeg har ryddet op :o 
Anden ting, jeg har støv suget :o
Tredje ting, jeg har ordnet mit tøj skab, reol og fået nyt tv :o


Jamen for fanden da.. Jeg tror på jeg er blevet syg! Eller os har jeg bare set lyset for enden af tunnelen. Uanset hvad er jeg helt sikkert blevet mere fornuftig. Jeg taler pænt til mine forældre, gør som de siger og rydder rent faktisk op. Jeg får gode karaktere og laver mine lektier. Der er helt sikkert noget der har sagt klik inde i mit hoved. Og det er der jo også kommet noget godt ud af. Jeg har fået et nyt tv og min mor er begyndt at give mig lov til nogle flere ting. Som jeg sagde har jeg fået meget bedre karaktere og indtil videre ligger mit gennemsnit fra terminsprøverne på cirkus 10 og det er jeg vildt stolt af! 
I'm proud of my self! 


Måske kommer der et til indlæg idag nu ser vi hvor meget jeg keder mig <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar