fredag den 11. november 2011

Åhh kærlighed

Kærlighed.. Den er over det hele. 
Jeg blev ringet op her for ik så lang tid siden af min skønne bedsteveninde som siger at hun har fået en kæreste. Han er endelig en flink fyr, han hedder Marco og jeg mener han er 16 år? Nu har han også at behandle hende ordenligt ellers får han problemer. Nå men sagen er at mine ''skønne'' veninder Petrine, Mulle, Josefine og Sofie mener at jeg også burde få en kæreste efter som de alle 4 selv har en og jeg er den eneste der mangler en.. Det er lidt sjovt at de syntes jeg skal ha en kæreste også begynder at nævne folk jeg har været kærester med og andre -.-' Men det må de da gerne hygge sig med at prøve at finde ud af ;) Jeg tager det bare i mit eget tempo også må jeg jo se hvor det føre mig hen. Som man siger '' Hvis du elsker noget, set det fri. Hvis det så kommer tilbage ved du at det stadig elsker dig ''. 
Lige nu går mit liv faktisk meget godt. Min mor har fået det bedre og jeg har taget mig sammen så mangler man bare lige The knigth in shining armor til at komme og være pynten på en ellers rigtig go jordbær kage <3 


Kys :*  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar