søndag den 20. november 2011

Efteråret

Såå er det smukke smukke efterår snart slut. Alle bladene er efterhånden faldet af og ligger nu som et orange tæppe på jorden. Efteråret og Julen er hyggens tid<3 De fleste af mine søde og dejlige veninder har deres kærester imens jeg bare kan hygge her hjemme og se film med min bamse. Lyder trist, hvilket det også er men det går. Mine veninder er altid klare på en hygge aften og det elsker jeg dem for, selv om jeg jo godt ved de går og har skumle planer om at finde mig en kæreste ;) Petrine skrev til mig på facebook at hun nok skulle finde mig en ''lækker, sød pucher som boede i nærheden'' til mig ?? Hun er underlig i know.. Men sådan er det jo. Hun er den der kender mig bedst og ved hvad jeg syntes er tiltrækkende hos drenge så nu krydser vi fingre for hende og håber hun finder ham og gerne SNART! <3 inden efteråret er helt slut! 


Nå men kys her fra :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar