lørdag den 9. februar 2013

You never know

Det er efterhånden rigtig lang tid siden jeg har været her inde.. Jeg kan se at jeg har efterladt min lille blog i rigtig dårlig stand og det vil jeg rette op på, jeg begynder forfra. Jeg vil begynde med at prøve at skrive nogle fakta om mig selv og mit liv, just to get started 

- Jeg er 16 år gammel og går i 10. klasse, surprise :p
- Mit liv er efterhånden blev noget rod? Jeg har ikke styr på noget overhoved?
- Siden august hvor vi fik at vide at min mor kunne dø når som helst, har jeg taget rigtig meget på.. Jeg har prøvet adskillige gange at tabe det, men det nytter ikke noget.
- Jeg syntes faktisk selv at jeg er rigtig pæn, elsker at kigge mig selv i spejlet fordi min hud endelig er blevet pæn og elsker mine øjne 
- Jeg bliver nogen gange kaldt selvoptaget fordi jeg går så meget op i hvad jeg har på og hvordan jeg ser ud 
- Jeg syntes selv at kærlighed godt kan fucke af, jeg har simpelhen ikke overskud til at blive såret?  
- Til hverdag lavet jeg næsten igen ting sjovt? Jeg arbejder, træner, er i skole eller er til spejder? 
-Jeg er spejder :D endnu en overraskelse, det er vildt fedt også er drengene cute for det meste 
- Jeg bliver forelsket ALT for hurtigt, ergo har jeg næsten givet op på at finde en kæreste
- Drenge plejer at syntes jeg er vildt sød! indtil den lækre pige kommer forbi også er jeg ikke eksisterende...
- Jeg har overvejet at gøre en ende på mit liv.. op til flere gange... 
- jeg hader at høre på folk beklage sig over deres såkaldte ''møg liv'' specielt når de ved hvordan mit er
- Jeg er en meget kold person? og kaldt kynisk, fordi jeg sådan set siger hvad jeg mener uden at lække låg på noget. Det er bare sådan jeg er :-) 
- Der er nogle tøser der ikke kan lide mig mere fordi jeg er flyttet fra dem og mine forældre tjener mere og derfor kan give mig nogle flere ting. Jeg er ikke en snob eller en prinsesse så derfor opføre jeg mig ikke sådan! Fordi mine forældre tjener gode penge, betyder det ikke at jeg er forkælet unge. 
- Jeg er far lille prinsesse, men det betyder bare at han er min støtte og siden jeg ingen kære mor har når jeg er syg så er han begge dele <3 
- Hvis jeg fik en gummi and for hver gang der er nogen det har sagt '' alting skal nok gå'' eller ''bare rolig hun får det bedre'' så havde jeg nok købt et gevær 
- Jeg er faktisk en meget voldlig person og vil gerne indrømme at jeg pænt let bliver vred, MEN :D det er ikke noget der kommer i vejen fordi jeg kan styre det og gemmer det væk ind til jeg er alene så folk ikke ser den side af mig
- Jeg har været oppe og slås, omkring 2 gange? ikke stolt af det men what ever. 
- jeg er en stor fan af boksning, MMA, osv.
- Jeg er selv ejer af en boksebold, den er bare dejlig når man er sur <3
- jeg kan godt lide mig selv, jeg elsker faktisk mig selv! Fordi jeg føler at efter alt, så holder jeg hoved højt og fortsætter 

Jeg kan se at jeg har fremstillet mig selv som en meget vred og sur person, men jeg er nok en af dem der smiler mest! Jeg elsker at smile, smiler lige nu <3 Det er bare virkeligheden jeg har skrevet, uanset hvilken virkelighed jeg lever i så nægter jeg at gå rundt og være ked af det eller sur! Hvis jeg lader ting gå mig på, så ville jeg jo bare være ligesom alle andre og jeg er mig selv, ingen anden. 
Ja mit liv lyder ikke perfekt, det er det skam heller ikke men hvad kan jeg gøre for at ændre det? Det er mit liv og jeg vil få det bedste ud af det :-)

Thank you for your time 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar