søndag den 10. februar 2013

Så kom brevet!

I går fik jeg endelig mit brev fra skolen, vedrørende om jeg var studeegnet eller ej ...
Det tog mig mange minutter at åbne det og er du gal hvor var jeg nervøs! Da jeg så åbnede det blev jeg så glad, jeg var selv begyndt at tvivle rigtig meget på mig selv og om jeg egentlig var god nok til at komme videre, men det er jeg :) Jeg er blevet erklæret egnet til HF på NGG og det var jo også præcis det jeg gerne ville. Jeg glæder mig simplehen så meget til at begynde næste år. Ikke kun for at begynde forfra med nye mennesker men også for at kunne være et skridt tættere på at være færdig. 
Efter HF regner jeg med at søge ind i militæret og videre uddanne mig inde for søværnets politi, mest af alt fordi det interessere mig rigtig meget også lyder det rigtig fedt. Jeg gælder mig rigtig meget og det her har været den bedste weekend nogensinde! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar