onsdag den 13. februar 2013

Valentine

Det er dagen før Valentine's dag, bedre kendt som TORSDAG. Ej.. 
Nå men som et stort surprise så er jeg ''alene'' hvis man kan kalde det det? Nu har jeg snart været single i to år så jeg er egentlig ligeglad med ikke at skulle ud at spise eller i biografen. Men jeg  kan jo ikke undgå at tænke lidt på det? Alle mine tætte veninder har enten kæreste eller skal på date osv. Det er underligt bare at skulle sidde her hjemme, man føler sig lidt uden for flokken af piger med alle deres drenge. Så på den anden side ved jeg hvor usikre mine veninder er på deres kærester og de tvivler egentlig ret meget på dem og de skændes hele tiden? Det har jeg da ikke lyst til hvis jeg en dag skulle få en kæreste? Er det så bedre at være alene.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar