mandag den 11. februar 2013

Be one the safe side

Åhh drenge, det er så svært at gennemskue hvad de er ude på! Hvad nu vis drengen du har fat i er typen der binder dig fast nede i sin kælder og forlader dig? Man kan jo aldrig helt være sikker. Specielt hvis man er mig (Y) Den sidste dreng jeg kunne lide.. han var et monster fandt jeg ud af.. Og nu når jeg ikke forstår drenge på de der 16-17 år fordi de bare er for barnlige og jeg egentlig hellere vil have en på 19-20 år efter som de har en del mere dybte :-) 
Så kan jeg jo ladrig vide hvad de egentlig er for nogen og hvordan de har været før i tiden? men jeg plejer altid at sige at man jo skal elske dem for hvad de er nu og ikke hvad de engang var :-) Jeg ville nok hellere ikke selv sidde og fortælle hvilken person jeg har været så derfor forventer jeg heller ikke at de gør det. Min fortid er fortid og det samme er hans så ergo er det ikke noget der skal blandes ind i nutid og fremtid. 
Jeg er er ikke så meget til de er nuttede små perfekte drenge. Hvis han lige har et ar hist og her så er det altså lidt frækt. Men på den anden side kan jeg godt lide hvis han er nede på jorden så han kan holde mig der nede, ellers sidder jeg helt oppe i loftet :D Jeg tror at fordi jeg har en bror der gamer alt alt alt for meget så syntes jeg ikke at det er særlig tiltrækkende hvis jeg finder jeg dreng der gør det? Altså bruger det meste af sin tid foran sin computer eller tv og bare fordriver tiden ud i det blå. Der skal være en hvis charme over ham før jeg overhoved vil bruge min tid på at skrive med ham.
Jeg vil ikke selv kalde mig en ''bad girl'' men mere ''A good girl who hasen't been caught'' det lyder lidt sjovere. Jeg prøver da heller ikke at fremstå overfor drenge at jeg rent faktisk er en meget stærkt person og en der ikke ville have noget i mod at slås i mod dem fordi jeg ikke er ''svag''? 
Jeg er blevet overfaldet før og det tog så meget af mig at jeg blev bange, bange for alt! jeg troede der var nogen efter mig og jeg kunne ikke falde i søvn. Så jeg tog kampen op da det blev for meget! Begyndte at træne, det er også grunden til at jeg har en boksebold hængende i min have. så jeg kan forsvare mig selv og det er det eneste der er skyld i min selvsikkerhed. Så på den ene side er jeg da lidt bange for at jeg møder en dreng der slå mig eller sådan noget, men på den anden side så ved jeg at jeg ikke ville lade det ske og at jeg kan forsvare mig selv. 

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar